Veelgestelde vragen
Maaltijden
Kan iedereen maaltijden bestellen?
Ja, iedereen kan bij ons maaltijden bestellen. In principe kan het iedereen overkomen: eten koken of boodschappen doen wordt een probleem. Bijvoorbeeld na ontslag uit het ziekenhuis, door het wegvallen van een partner of vanwege de leeftijd en de daaruit voortvloeiende ongemakken. Voor die gevallen zijn er onze maaltijden. Uiteraard mag iemand ook namens u de maaltijden bij ons bestellen.
Hoe geef ik mijn persoonlijke wensen zoals bijvoorbeeld een dieet door?
U kunt uw persoonlijke wensen voor de warme en koelverse maaltijden aan ons doorgeven via 078 - 620 60 60 of info@diverz.info.
Moet ik elke week maaltijden bestellen?
Nee u hoeft niet wekelijks te bestellen.
Wat houdt de samenwerking tussen Diverz en Maaltijd Thuis in?
In samenwerking met Maaltijd Thuis verzorgt Diverz de maaltijden aan huis. De maaltijden worden door de koks van Maaltijd Thuis gekookt voor u.
Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Bestellen kan via de webshop of via de papieren menulijst. Dit stemmen wij van tevoren met u af. U kunt hierover contact met ons opnemen via 078-6206060.
Kan ik ook tijdelijk gebruik maken van de maaltijdservice van Diverz?
Het is mogelijk om tijdelijk gebruik te maken van de maaltijdservice.
Hoe kan ik betalen?
Wij werken met een automatische incasso. Hierbij machtigt u ons om het door u bestede bedrag van uw rekening af te schrijven.
Kan ik mijn bestelling nog afzeggen?
Dat kan. U kunt tot 4 werkdagen voor bezorging uw bestelling kosteloos afzeggen.
Tot wanneer kan ik bestellen?
Via de webshop kunt u tot en met vrijdag bestellen, uw maaltijd wordt dan de donderdag er na bezorgd. Mocht u de maaltijdservice toch eerder nodig hebben, kunt u contact met ons opnemen via 078-6206060.
Bewaren & verwarmen
Ik heb geen magnetron?
U kunt bij ons een magnetron in bruikleen krijgen. U betaalt eenmalig € 17,25 plaatsingskosten.
Hoe moet ik mijn maaltijden bewaren?
Wij adviseren de Vers op maat maaltijden te bewaren in een koelkast met een temperatuur lager dan 7 graden.
Hoelang kunnen de maaltijden bewaard worden?
De maaltijd is ten minste houdbaar tot de aangegeven datum op het etiket.
Thuisbezorgd
Wat moet ik doen als ik onverwacht niet thuis ben?
Neem contact op met onze infobalie via 078-6206060 voor een passende oplossing.
Wanneer worden mijn maaltijden bezorgd?
De dag en het tijdstip van bezorgen is afhankelijk van waar u woont. U krijgt bij uw eerste bestelling van onze maaltijdservice te horen wat uw vaste bezorg dag/tijd wordt.